Cer și pământ


Mă înalț și zbor, sunt pasăre măiastră, privesc de sus la lumea noastră
Mă adun și risipesc, sunt fulg de nor, plutesc ușor deasupra păsărilor
Mă aprind și luminez, sunt rază de soare, încălzesc o ramură și-o floare
Nemărginit și pururi, sunt cer azur, privesc de sus la lumea voastră.
 
Mă înalț și zbor, sunt pasăre măiastră, cobor domol spre lumea noastră
Mă înspumez și limpezesc, sunt val de mare, ating ușor un țărm cu soare
Mă ridic și urc, sunt vârf de munte, veghez de sus lucrurile mărunte
Nemărginit și pururi, sunt pământ plin, privesc de jos la lumea voastră.
 
 
One response to “Cer și pământ

  1. sorin1971

    Zboară, zboară pasăre măiastră
    Și lasă lumea în grija noastră…

Lasă un răspuns

