Spirit ludic

Universul meu este un creuzet de arome, mirosuri, culori și muzica care se topesc într-o gastronomie a vieții. Culeg din zile un bob de cafea, o picătură de ulei de lavandă, molecule de ciocolată crudă, petale de flori și sunete reverberante.

Materialitatea lor măruntă se amestecă într-un malaxor, se frământă și se omogenizează ca să nască o spiritualitate ludică.

Scormonesc și descopăr ludicul în diverse colțuri de viață. Mă joc cu un cuvânt, călătoresc cu un gând și mă întorc cu un zâmbet. Conturez o clipă insipidă și inodoră și apoi o pictez cu miros și gust.

Adun emoții timide, port visele în buzunar și roșesc când cineva le descoperă. Mă fâstâcesc, apoi mă obișnuiesc ușor și dezvălui din ele, redevin liberă și ludică…

sursă foto

Cu cele mai parfumate gânduri,

Ionela

Lasă un răspuns

